Tuesday, March 29, 2011

Sibuk Sebentar





im sorry guys, dua hari ni tak dapat nak update.. dah ada member yang tegur suru update, but for moment aku ada hal dalam 3 hari ni..insyaAllah aku akan cuba update secepat yang mungkin okehh.. Erm, tomorrow  will having closing for Invention, Innovation and Design FPA,UiTM. And on Thursday ada test Agricultural Research Methodology punya test.. So, doakan aku berjaya dalam dua-dua akiviti ni erh?! 

By the way jadual exam aku dah kluar! Yang sedihnya, aku ada dua paper dalam 2 hari berturut-turut.. hurmm..Nanti aku cerita kat korang ok??? 

Thanks for those yang keep on visiting..Sayang korang lebih ahh macam ni!



p/s: Just leave your footprint anywhere at ShoutMix at the bottom or the left side, but better at the comment senang sket nak detect,okeh, thank!

13 comments:

Syat0za said...

gila lama anda tak update =0

goodluck! :) dua tiga aktiviti pon goodluck! hahaa

SiTi HaJaR said...

3 hari jap ja tu... ada lagi yang lebh lama tak update blog dia... hehe...

Eman said...

nasib baik final nnt takde paper bertindih sehari.
LEGA.
;)

NURUL NADIAH MAMAT said...

Goodluck shaz!!!
btw...nad punya jadual exam ok....hiii.....

http://nurulnadiahmamat.blogspot.com/2011/03/asal-usul-solat-5-waktu.html

Shamsuddin Amin said...

utamekan plajaran ye...
papepon wish u a very gud luck...^^

will wait for ur new entry... haha

Cik Jari said...

all the best bah.. :)

mie said...

gud luck...
settle kan apa yang patut dulu..
ehehhe

cantekk said...

hapdet sbb bz pon kira hapdet gak tuh.. =D so oke la...

hihi...ok gud luck!

Raji berkata said...

hohoho takpe2 take ur time ;D
update bler dh lapang nnti jer ^^

Henry Zackery said...

gud luck, tak lame pun.. 3 hari je kn ?? :)

Dua Wanita Paling Popular Di Facebook

arep_lockermonth said...

busy je ann~

affie9 said...

salam kenal, di tunggu kunjungan balik ke blog saya...

Shazmiey Abdurahman said...

untuk semua:: thanks for the support given!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails