Saturday, February 19, 2011

ARgh!

otakku bgai diskru dengan pensel yg menyakitkan!

arghhhh..sekarang dah sakit kepala sebab satu hari memikirkan statistics! Apsal la wujud subjek nih dalam dunia.. aduihh..hari nih aku satu hari dok pikir pasal regression je, pasal curve fitting, cubic,cuadratic... bole patah tengkuk aku macam nih mengadap laptop, buku..demit!

Aku pun tak tahu nak update apa hari nih..asyik pening-pening je.. korang pegi la main-main dulu,aku nak rehat hari nih.uhuk uhuk.





p/s:: kenapalah aku blajar statistics nih.

6 comments:

Cik Jari said...

baru blaja sket kan dik oi??

CJ yg mmg amek maths nih,tiap sem dok blajo bendalah tuh...

kau kesah ke?? said...

ko nak aku tolong jawab tak? alah tapi ko hebat ni. (T_T)

platipus said...

kita belaja tajuk sama la..eheheh

Shazmiey Abdurahman said...

@cj::hehhe..nasib baikla sem nih je.hehe..

Shazmiey Abdurahman said...

@MEGAT::cehh..dia yg hebat..hehe

Shazmiey Abdurahman said...

@tipus::cegu tipus amek opsyen math eh?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails