Wednesday, December 15, 2010

Seni Sangap?!

hahaha.hari nih saya jenjalan kat blog AmazingNara. blog abang Nara nih memang tip top lah!! Terbaik di alam hiburan..!hahaha.. ye lah, kalau pasal artis-artis nih,abang Nara memang terer..heheh... Amazing Nara nih kira cawangan blog abang Nara la.hahaha..

Nak kongsi benda2 comel dengan korang hari nih.hehe..gambar2 nih saya kutip kat blog abang nara.hihi.enjoy then.hehe












p/s::sebenarnya aku pun tak tahu apa maksud sangap tu..apa maksud dia eh??







credit to : AmazingNara.com





27 comments:

AmalMaple said...

orang kata maksud sangap tu , terlalu taksub dengan sesuatu tu :)

nice entry , suka gamba2 tuh huhu

Shag said...

Sangap sama maksud dengan obses! :P

Nice gila gambar2 atas tu. Sangat kreatif! Macam gambar tu hidup sbnrnya :D

Cik Mulat said...

hehehe...kreatif2...

nadzirah aqilah said...

suka2.. dh mcm iklan TM la plak..

tomatokering :) said...

hahah! cumil gile! ;D

syrupmasin said...

haha..comelll :)

Cik Jari said...

sangap tuh mcm tercungap2 kot..tak cukup oksigen...hahaha..cam betul je kan ???

faizura rahman said...

sangap tu bukan menguap ke?
maksud yang huduh sket, gian~ haha

amry said...

e eeee comel laaaaa....ish macam pompuan lak aku nye expression..hehehe
Sangap tu gaya keinginan yang ditunjukkan sehingga buat orang meluat....................................................................................kot. hehehe

Shazmiey Abdurahman said...

@amal::macam live kan??hihih..

Shazmiey Abdurahman said...

@Shag:; siyes?? org ckp lain.hihi..

Shazmiey Abdurahman said...

!C.MMULAT:: hihi..yepp..comel macam awak..

Shazmiey Abdurahman said...

@Nadz::hihih..iklan TM yang mana nadz??

Shazmiey Abdurahman said...

@tomato:;hihi..comel mcm ngko jugak.hihi..

Shazmiey Abdurahman said...

syrup::comel macam ko jugak lah..hihihi..

Shazmiey Abdurahman said...

@CJ::hihh..agak pelik kedengaran.hihihi..

Shazmiey Abdurahman said...

@faizura::hah?? menguap pulak?? hihi..byk tol tafsiran..

Shazmiey Abdurahman said...

@amry::hih,,xpa yg penting jiwa tetap jantans!hihi..

tqa said...

sangap tu bukan mcm......... xpa abaikan

cakkkkk! gambar tu kan. haish. ok lah bye! :p

Shazmiey Abdurahman said...

@tiqah::aku sangap ko..hihih..(ayat pilem aku masih dara)

hihih.comel mcm aku bh kan??aku tau bha.hihih..

nadzirah aqilah said...

iklan TM lagu bunkface tu..
betol bha kan??

Shazmiey Abdurahman said...

iya kan? hiih..aku nda tau pulak.hihih..

nadzirah aqilah said...

uittt... memang ngam la tu kan ko ulat buku d sana... hahaha... ko pergi search d you tube.. lagu through my window versi TM.. ntah2 lupa sua tu... bikin konfius la ko nie.. hehehehe

Shazmiey Abdurahman said...

hihi..tau bha tu lagu.. tp kan, apa kaitan sm seni sangap nadz?? aku fenin suda nih..hihi..

nadzirah aqilah said...

bhahahahahahaha.. sa kah yg bingung sekarang? adididi.. malu bha sa..

iklan tu kan pkai patung kertas sama bha kan mcm gambar seni sangap ko tu... (^___^) tulun la faham.. jan buat sa rasa mo lari keliling kota tahan malu.. ngeee...

Shazmiey Abdurahman said...

hahaha..nahh! tu la ko..hihih..sa pun pning2 suda..!hahah.nda pa la tu.lupakn ja nadz.ihhihih..

Edy Fee said...

lucu la..nice cartoon..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails