Friday, December 10, 2010

Result::Satu Anugerah :)

huh semalam birthday aku, and semalam jugak la hari paling best buat aku sejak aku bergelar pelajar degree.hehehe... sebenarnya semalam result untuk exam UiTM keluar.huh.. aku pun mula-mula tak tahu yang result dah keluar. tapi kawan aku, Franky yang bagitau aku yang result dah kuar... Aku pun dub dab dub dab sebab i don't expect too much for degree because degree dengan diploma berbeza sangat.

And then aku pun try lah.. tapi tak dapat masuk..aku minta tolong dengan kawan aku, and then masa dia bagitau result tu macam main-main.hahaha... tapi lama-lama percaya jugak..haha..dia siap printscreen lagi.hahaha..

korang pandai2la zoom erk.hehehe..tu pun klu dpt tengok.


Erm..syukurlah sangat-sangat sebab dapat result camni lagi.hih.. Dah 4 tahun aku blajar kat UiTM and setiap hari jadi aku mesti masa tu result keluar..So, every 4 years i get special gift from God..Alhamdullillah, sebab dengan izin-Nya dapat lagi aku merasa Anugerah Dekan.. but a bit disappointment there, macamana CSC aku bole dapat B bulat je..ada ka aku tak terer komputer.??? huhh..

Papun,aku memang suka hari jadi aku..syukurlah,member klasmate ku yang lain sem depan kita usaha sama-sama lagi k??hehe.. :)


p/s::bukan untuk temberang atau buang tebiat,cuma untuk berkongsi kegembiraan :)

39 comments:

hans said...

wow
hebat tu
satu jer B
yang lain A
gila cool

P/S : Blog Gua Kena Tegur Oleh Blogger! Gua Cuak!

syrupmasin said...

hebat seh..congrat :)

Shazmiey Abdurahman said...

hans::syukur la jugak.. tapi csc tu harap2nya dpt b+ ke og gak..

Shazmiey Abdurahman said...

syrup::nih besa2 je..kawan aku lagi gempak..3.97..aku yg senget dengar.haha..

arep_lockermonth said...

tahniah weyh..

fuhhh!! kan besh kalau aku pandai cam ko!!

Shazmiey Abdurahman said...

areph::rezeki reph..insyaAllah ko pun bole :)

arep_lockermonth said...

jeles kot..
ko tau x aku repeat satu paper..
ACCOUNT plak tuh,,sedeyh gila!

Shazmiey Abdurahman said...

takpelah...takda rezki...bole tu..chayo2 areph!! areph can do it!!~heehh..

arep_lockermonth said...

huhu :

Shazmiey Abdurahman said...

haha..steady je bro..bole..jadikn sem nih sbgai pengajaran..mesti bole..aku dlu amek science.skli masuk uitm terus blaja akaun..pass jugak..dats mean ko pun bole..

arep_lockermonth said...

ermm,,
amek acc for second time..
hurmm,,

Shazmiey Abdurahman said...

dont worry..lpas nih pass..trust me.

arep_lockermonth said...

hurmm..kene usaha lebih lg la nmpknye..sem lepas pon ase da polon abes2 da!!..

hope nti lepas la..

thnx bg support..:!!

Cik Jari said...

kaw mmg terer...syukurlah kau terus cemerlang....moge nanti dpt pegi perancis!


tahniah1

AiDa AzRyN said...

tahniah! ^^

Shazmiey Abdurahman said...

apeph::frens for life!

Shazmiey Abdurahman said...

cikjari::macam tau2 je aku becita2 nak g peranches.haha..thanks :)

Shazmiey Abdurahman said...

aida::thanksalot :)

arep_lockermonth said...

huhu..:P

tqa said...

cak~ tu apprend le francais?? sy jeles. demn.

Shazmiey Abdurahman said...

areph::hih.

tqa:oui, j'etudie le francais..hihi.. j'adore francais!!hahah

nadzirah aqilah said...

giler hebat!! bhaaa.. kagum sa ma ko... congrats shazmiey!!!!!

Shazmiey Abdurahman said...

nadz::sa pun tekajut bha tinguk tadi..nda expect mcm tu..target tu yg penting 3pointer.tu la masa check begegar nih.haha..nda pecaya kan..

perindu_خلافة said...

congratz bro~
cool gile result ^_^

Shazmiey Abdurahman said...

thanks la perindu :)

makcik fatyn said...

wahhhh tahniah yerr.... :) tak sangke lah ade gak senior tegur....hehehe thank you! ;)

hani apandi said...

tahniah!
bangga tengok result awak! memang gempak habis..

next year kita jumpa.
im as ur junior, insyaALLAh.amin :D

Shazmiey Abdurahman said...

hani::siyes ko junior aku?? hehehe.. see you next semester then :)

Shazmiey Abdurahman said...

Macik Fatin::tahniah jugak lah utk ko.hihi..next sem kasi 4flat ye.hihi..

AtieAbid said...

halu..happy belated besday..& congratulations..=)

Shazmiey Abdurahman said...

thanks byk2 atie :)

hani apandi said...

yup, 1 sem lagi diploma..lepas tu, dgree...:D

Shazmiey Abdurahman said...

wahh..taklama lagi.hihi.. jumpa kat shah alam nnti :)

Firdani said...

wah, mantap gle! thniah ek..:)

Shazmiey Abdurahman said...

rezeki::syukurla :)

cet said...

sarepdol, awat hang teror sgt????!!!!!
hahaha...congrats weh...sgt hebat...

apek kah yg dapat 3.97?mak aiiiii.....gilos~teror bangat~~~
0.03 mau 4 flat....

~~~

Shazmiey Abdurahman said...

cet::you know who..haha..sapa lagi klu bukan dia..suma a cuma bel je a-..terer kan..

EMMA said...

congrats~

Shazmiey Abdurahman said...

ur welcome :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails