Saturday, December 11, 2010

Gelang Si Paku Gelang

hahah..aku dok boring sangat skang nih..huhh..

hari nih aku merajinkan diri jenjalan kat youtube.hehehe.sampai la aku jumpa video kat bawah nih..hahaha.. aku dengar budak laki dalam video nih skang dah umo 19 tahun..kat mana lah gamaknya budak nih skang kan?? hahahahaha.. kalau dia nampak video nih mesti dia malu.haha..

Comel sehh dia menari..Kalau dia adik aku memang aku suru dia menari camni 24 hours.hahahah..korang tengok la pepuas erk.hihi.



hahahah..aku suka tengok video nih..tak brenti nak gelak.hahaha!~



p/s:: aku dlu tak sekolah kindergarden,aku skolah prasekolah je..tak mampu.uhuh..korang??

15 comments:

syrupmasin said...

haha..sumpah dy segan gile kalu tgk balek video nih..haha..aku sekolah tadika dekat umah je..lagi ta mampu :P

Shazmiey Abdurahman said...

Hahah..tu la,klu dia nampak nih malu2 kecing.hehhe..ntah budak nih dah abes spm kot.ihihi.ala,2x5 je tu.hihi.

Franky Boy said...

<--- budak tabika perpaduan..

Shazmiey Abdurahman said...

tabika perpaduan?? yg under KEMAS tu kan??

faizura rahman said...

adoi..die tak penat ke? hahahaha..sy pulak yg penat gelak! hahahaha

amry said...

hahahaha....over dud. makan space.

amry said...

hahahaha....over dud. makan space.

Shazmiey Abdurahman said...

faizura::hahah..tu la.kesian kat amoi cina seblah dia tu..hahaha..

Shazmiey Abdurahman said...

amry::haha tu la..terlebih spirit kot.hihi..

Miera said...

ahhahahaha.. kasian budak sblah tu.. kui3

Shazmiey Abdurahman said...

hahaha.tu la..kesian sgt..hihih.budak nih hyperactive..hehehehe..

nadzirah aqilah said...

bhaaa... i'm wodering what song they are singing? sounds bising la..

tapi kan dlm hati sa, rasa mcm durang nyanyi lagu dangdut sengol-sengolan, cubit-cubitan bha tu... hehehe

Shazmiey Abdurahman said...

hahaha..lagu gelang si paku gelang bha tu nadz..hihih..macamana ko bole dgr tu lagu smpai jadi lagu dangdut.hahah.punyala jauh..hihi..lucu ko ni nadz..hahaha.!

nadzirah aqilah said...

hahaha... sa nda dgr la lagu tu.. sa tinguk dak pompuan n lelaki tu goyang trus bha sa punya otak masuk sound lagu dangdut... gelek durang len mcm jak.. hahaha

Shazmiey Abdurahman said...

bdak tu ja yg gelek lain..yg lain suma cool seja..hehhe..tp budak tu hyperactive betul bh..hihi.jgn2 ko nih yg minat dangdut kan?? hahaha..malu2 lagi ko ahh nadz.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails