Thursday, November 25, 2010

Kesah Tie dan Dr Rozmey

pada masa dahulu,,ada seorang budak yang bla bla bla..hehehe..

hoho!!baru balik dari jenjalan tadi..penat sangatlah hari nih...dari rembau pegi seremban, pastu naik bus lagi pegi KL..adoihh..bole patah bontot aku duduk kat kerusi tuh..ehh,bontot bole patah ke?? haha.. tadi pergi beli barang-barang sikit je..beli baju baru..hehe..tie baru..hehe..kasut baru..hehehe.. Tie encik Zai pun dah beli..dia kaler biru..aku lak merah.. fuhh, habis duit aku..cesh!! hehe, tadi jalan sendiri je..perrgghh!! teruk betul!! apakan daya, aku malas nak ajak orang ari nih,..Nak jalan sendiri, baru puas ati..hehe.. Pastu pegi tengok Harry Potter.. semmat la movie dia!!  i like!! tak sabar tunggu second part dia...!!semangattt~


hoho..nih la baju konvo aku..tie lak kaler
merah..tapi macam kecik sgt tie tuh kann?.


Ouh ya, semalam saya cerita-cerita la ngan member blog, incik luncai.. pastu dia cakap sumting... dia cakap rambut aku macam Dr. Rozmey..!! arrrgghhh!! wadepakk!!! adakah patut!! Mentang-mentanglah rambut aku bulat je, sampai hati incik luncai berkata begitu..kecik hati aku...uhuk..



pergghh!! rambut memang berbeza!! cuma bulat ckit je wehh!!


Haha...heshh..aku dah buat perbandingan!! heshh tak sama pun!! pergghh!! Dr Rozmey tuh hensem sangat,aku tak...tu je beza dia.hehe. And dia pandai buat orang kurus, aku pulak pandai buat orang jadi gemuk..hehe...

p/s:: dalam hati ada bunga sekarang nih.fuhh!




16 comments:

nadzirah aqilah said...

bro.. semart la baju konvo ko..
jubah ko kaler apa??

sa pun br tengok HP wekend ritu.. apsal dorg lama sangat ek nak kuarkan part II.. marah sua nie..

dr rozmiey? bhahahaha.. no komen!

Shazmiey Abdurahman said...

hehe..jubah kaler biru..try google..tpi macm lain la..jubah kaler biru glap,baju lak kaler itam..huhh..

yepp..memang gantung bah kan.kan bagus kalau dorang kasi kluar sebulan jak ka seminggu jak ka pas part 1 tu..adoihh...bikin panas ehh..

dr rozmey ka dr romzey??hehe..

nadzirah aqilah said...

dulu jubah sa kaler maroon tu.. apsal ko nda pkai suit jak? kan lagi menonjol kemachoan ko.. hahaha.. jgn ko kembang sua...

tp sa lagi panas bila tinguk muka HP tu... nda comel plak mcm dulu.. hehehe

aibaks said...

kah3.. dr Rozmey jual jus mate 5.. lu plak jual pe bro?. hehe

alynah.rai.gorilla said...

whoahh..semartt..bukan rambut tpi bju okey..hehhe..okey la,xsama rambut kmu..alala..kmi pakat2 x tgk HP dgn alasan ada 2 part..chehh..ingat x best,tiapa..nnt aku pigi tgk..hee~

shah said...

dari dulu lg dah tau ko sama dgn ddR
just malas nk cakap :p hahahah
HP? bru tgok smlm gak :D
best..!

Hairul @ Kay said...

rambut memang sama laaaa... rambut bulat... heeee

Shazmiey Abdurahman said...

nadz::suit?? aduihh..nda cukup bah duit sa..heheh..ya bah...c ron tuh macam hambur betull...haishh..c hermione jak masi macam dlu,nda selekeh..c harrp pulak mcm bapa2 suda.

Shazmiey Abdurahman said...

aibaks::aku jual ubat tambah lemak..heheh..ko nak ke??

Shazmiey Abdurahman said...

rai:bgus ko donlod ja..nanti 2nd part bru ko tguk..hehe..best!! thumbs up la..hhe

Shazmiey Abdurahman said...

shah::kecik kecut hati aku :(

Shazmiey Abdurahman said...

hairull::lagik kecik ati aku dengat..uhuh..

Eman said...

sarep, ko jenjalan ngn bunge eh smlm? pastu ngaku jln sorang lakkkk. ciyttt.

Shazmiey Abdurahman said...

ciyyytt!! bising!!

mamawana said...

Salam...

Sekarang ni ramai remaja suka ikut stail rambut Dr. Rozmey... tak caya pi chek jenjalan kat bandaraya.

Shazmiey Abdurahman said...

hehe..betol2!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails