Tuesday, November 23, 2010

Award 200th Follower!

Hari nih langit asyik mendung-mendung je..macam ada sumting nak jadi kat belog aku..Kilat sambar menyambar, petir saling petir mempetir...fuhhh..dasyat la gamaknya..memang sumting nak happen nih.. 


herm..lepas mandi tadi...aku ternampak sesuatu..memang ada sesuatu terjadi..ada blink-blink dekat blog aku.. silau mata tengok..nak tau apa aku jumpa kat blog aku??


blink2!! hehe..follower aku yg ke 2ratus!! i like!! Yippiee!!
Nama dia hehe Syatoza Zai



nahh..ni lah dia 200th follower aku.hensem org dia..bekenal-kenalan 
lah..hehe...tu pun kalau dia masi single and available lah.hehe.
url dia kat sini.. :)

so, untuk meraikan 200th follower aku dengan rasa suke sukinya aku telah buat satu award khas untuk dia.. Hehe..ucapan Sarepdol sama dia 

"Thanksalot ya incik Syatoza Zai..hehehe..moga blog incik dirahmati Allah hendaknya.,Moga belog incik dapat award lagik banyak-banyak,dapat visitor meletops hari-hari dan yang baik-baik belaka lah untuk incik..hehe.. Tahniah la incik :)"

award kat bawah untuk incik!
nih award khas untuk 200th follower of luminory0192.blogspot.com

Okelah incik Syatoza Zai, oleh kerana hari nih sangat bertuah bagi incik.,aku plus lagi award incik dengan hadiah sampingan..cehh..tapi hadiah sampingan tuh belum tentukan lagi.. Nak pilih hadiah untuk incik dulu apa yang sesuai sebab tak expect pulak dapat 200th follower hari nih... Nanti aku akan hubungi incik k untuk bagi hadiah nih...Tapi hadiah tak la mewah,yang aku termampu je,boleh kan??hehe.. For another 199 followers tuh,, terima kasih zillion milllion bedouble2 lemon aku nak bagi kat korang sebab tanpa korang, apalah erti belog ini :)


p/s: Skang tunggu follower ke 400 pulak!! follower ke 400 akan dapat hadiah lebih lumayan!! cepat2!

34 comments:

Syat0za said...

ahahahhahaha, aku follow ikhlas weyh, x sangka jd camnie..haha
trimas2 ^_^ hadiah smpingan? ape? kalau melibatkan wang , xyah ar,. wat susah2 je.. O.o

zureen said...

culik award dr syatoza *saya dengki! hihi~

cOnfuSeME said...

tahniah2...~~^_^

Shazmiey Abdurahman said...

syatoza::hurmm...aku tau incik ikhlas..heeh..erm, dont worry, ingat nak hadiahkan tie..bole ke?

zureen:: hehe..jgn culik2, nanti tejatuh pulak time nak culik tu..hehe..

confuseME:: hehe..thanxsalot..blog nih masi baru :)

SyatOza said...

tie? hahhahah, real tie? erkk, biaq betui.. =___="
follower ke 100 dlu pon bg adiah gak ke?

Shazmiey Abdurahman said...

yo lah..esok nak pegi KL nak beli baju n kasut utk konvo...skali nak beli tie..nnti aku beli satu kat ko erk bro!hehe.

yg 100th follower dlu tak dpt nak detect sebab tiba2 cek dah lebuh 120 ari tu..malas dah nak carik 100th follower ri tu..heheh..so dia xdpt la..sape la org itu..daku minta maaf.haha..

tqah.y said...

waa..dah banyak follower dia.congrats! :D

Syat0za said...

ahahahha, konvo? tahniah yek!
ahaha, beli je la apa2..haha

mmg kesian follower yg ke 100 tu.. ku turut simpati..haha

Shazmiey Abdurahman said...

tqah::hehe..thanxsie!

Shazmiey Abdurahman said...

syatoza:: hehe.. ok2, nnti klu dah beli aku bgtau incik jk..heheh.. aah, pasnih nak tunggu 300 and 400 pulak.hehe..

Munirah said...

alah, kalau 350th follower x dapat ape2 la :(

Shazmiey Abdurahman said...

munirah:: klu 350 tuh sya bgi award je bole?? tp takdak hadiah smpingan :)

Syat0za said...

hohoho, worite ^_^

Munirah said...

nampaknyer saya tak dapat..sebab saya yg ke 206. ;p

Shazmiey Abdurahman said...

syatoza::wokehh!!

Shazmiey Abdurahman said...

munirah::ala,jgn la sedih..hehe..nanti ada contest sarepdol buat,sarepdol gtau munirah k..hehe,manatau menang :)

Munirah said...

okeyh ;p

Shazmiey Abdurahman said...

wokeyh!!hehe..

Glayriel Sarahon said...

woooot~ congratz bro!!! :D

Zaer!! said...

tahniah kepada anda.;p

AiDa AzRyN said...

Whoa! syabas bette!! ;D

Cik Jari said...

ah kaw...aku terlambat 12 jam je... tp ak tetap nk adiah..bole tak?? boleh la....adiah sepasang subang berlian pon mantap gak bah....

Shazmiey Abdurahman said...

glayriel::thanxsalot..nak kiss skit kat ko sbgai tanda trima kaseh tp xjadi lah..hehe..

zaer:: trima kasih jugak arh kpd anda..hehe

aida:: bette?? papun,thanksalot lah..hehe..

Shazmiey Abdurahman said...

ehh,,bru pasan komen cikjari:: sape suru ko lambat2..hehe.adoih..subang berlian?? klu ko jadi 200th followerku tadi,bukan stakat subang berlian, subang skypark, subang airpot skali ku hadiahkn ngko..heheh.. tapi nak hadiahkan ko plaster je la..letak kat jari..hehe..

Eman said...

mewahh ko enn wat wat award ni. heeee. murah doe rezeki ko nnt.
cayalahh! aku support jek ko dr depan belakang.
;DD

Shazmiey Abdurahman said...

takdaklah mewahh wehh...heh..aku pun sapport ko dari tepi kiri kanan depan blakang jugak ahh..tapi aku masi nak jugak kek cokelat ko tu!

sekamar rindu said...

salam..

dah lebih 200 dah...saya follower yg ke 214

Shazmiey Abdurahman said...

trima kaseh daun keladi sekamar..hehh..jap g sarepdol nak ushar k!

Cik Gallus Gallus said...

uhhh ramainye

nadzirah aqilah said...

huwaa.... congrats2...
tate award untuk sa ka?

arKue_ARIeFz said...

congrats syatoza :P..

incik shazmiey????

kami nk award same!!haha :P..

alienelliz said...

kalau 225 dpt hadiah tak??hehe
nanti kena pukul zai tu..bnyak reward dh dia dpt..haha

Shazmiey Abdurahman said...

cik gallus:: oh thanksalot!!hehe.

nadz::heeh...ko tunggu jak..ada tu nanti khas untuk ko.. :)

arkue::hehe...sabar2!!hehe..

alienelliz::haha..rezeki dia kot..hehe..

Elley Julip said...

Jom mencari pendapatan melalui online senang dan mudah je,daftar percuma klik http://www.theweeklypay.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails