Saturday, October 9, 2010

Tenis dan Jay Sean


wouhhh...dah dua hari nda update nih blog kan..

hehehe..ohh ya,semalam saya pegi itu showdown of champion 2010 at Stadium Malawati Shah Alam.. and its totally havoc!!!hehehe.. ueah,i never expect that the match will be fun such that manner...they were not playing!!!, they making jokes!! hahah..anna kournikova and martina hingis are totally awesome!! i thought they macam org putih yg slalu kita nampak tuh,. i mean, a bit miserable with the appearance, but i bet yuo!! they HOT and SEXY!! Especially Anna Kournikova!! you makes me melting you know!!


yg bju warna putih tuh Martina Hingis.. pastuh yg seblah tuh
pulak Anna Kournikova..yg pasangan dorang aku nda kenal..hhe


hahah..and not only that!! i met Jay Sean!! yeahh, dia buat concert malam tuh... but, i only know 2 of his sing,,yg down down down tuh n ntah pa lagi yg sdatu tuh... for sure, hes pendek..hahah..i thnk im taller than him..but, tgk la juga body dia, smpai lelaki yg dibelakang aku pun bilang i love you bha sema Jay Sean..gila la..hahah... n girls were screaming,,show your biceps..!!! aduh,adalah yg pingsan klu begini nih..hahaha..


nih lah Jay Sean dari jauh...nampak ke??heheh..
klu xnampak diam2 sudah..hehehe..


baru yang lucunya semua tuh kebanyakannya student UiTM yang pegi, sebab dapat tiket free..wuihh, 1 tiket rm250 woo...so,berbaloi la la jugak..first2 tuh, memang boring la jugak2..last2 baru syiokk..hehehe.. but klu ada lagi peluang macam tuh ndakan ku lepaskn lagi.hahah..ya la bha..klu dulu UiTM KK nda pernah ada begini/...nahh..sekali ada peluang sangatlah liar ahh..hahah.

hahh..nih masa Jay Sean maw naik stage,ada org tolak nih
trus blur nih gambar..huhhh,,

erm..ouh ya...tadi saya ada presentation..presentation went sooooo smooth..!! i think today was the best presentation i ever made since my degree nih..hahah..maka baru 3 kali yah present..hahha... urm... ini kelas aku yang terakhir, i mean for Lab CSC la..ya la, klu dulu asal ari Sabtu ja mesti bangun awal mo p kelas.. nahh,,skarang rilek sikit...(sedangkan kelas tinggal next week ja pun) hahaha..

urm..esok aku akan pegi kerja part time buat the first time.. i mean kerja banquet tuh..hurm..mau juga rasanya macamana kerja serving makanan nih..heh..rumet aku la selalu pergi,so this time aku join sekali..n then tadi aku terpaksa mencari baju kemeja warna putih.. huhh...akhirnya aku terbeli itu baju sekolah jenama canggih..dan harganya adalah mahal skit la compared yg biasa...rm27 la lebih kurang..dan aku hanya mampu berkata..hurrmmm..menyesalll..hehehe

ouh..sudah penat tangan aku menaip nih..cukup dampai cnih ja la ya...klu rajin2 lagi aku akan update nih blog..klu malas tuh pa bole buat lah..bekulat la nih blog nnti..hahah.. till then..c ya..

p/s:: klu aku rajin aku update pengalaman aku keje banquet tuh esok k...wish me luck tomorrow k..



/bye

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails