Tuesday, October 5, 2010

Menang Lagik.

ouh...sebenarnya aku nda tau maw ckap pa ari nih..

tapi yang penting aku menang cabutan bertuah hari nih..ehh tuh bukan cabutan bertuahnya sebenarnya tapi tiba-tiba dapat free..just jawab beberapa soalan terus dapat hadiah..tadi ada la perfume, handphone jenama CSL dan antivirus kaspersky.. last2 setelah menunggu tadi aku berjaya mendapatkan antivirus kaspersky free..yeah!!

haha..tapi yang peliknya,aku dapat antivirus kaspersky..tapi taktau nak install mana..sebab aku takda laptop kan sekarang..hurmm..agak pelik lah.hehe..tapi kalau dapat hp tadi ok gak..bole la aku tayang2 nnti hp tuh..

oh ya..tadi aku ada daftar satu program rewards la..cuma rm49.90 n then dia ada byk voucher la..ada voucher karaoke, voucher rawatan rambut n most of ot adalah package pelancongan..semua murah,tapi untuk pakej pelancongan tuh cuma untuk accommodation je lah..retrun flight teda..therefore,my plan is we buy aticket for next year and redeem pakej tuh..just flight fare yg kena bayar..so kira berbaloi la..tadi aku dah pilih satu, pakej percutian ke Shanghai..so,im thinking about the flight right now..so,kena survey2 la tiket mura sekarang..

hurm..tuh ja la kot hari nih..

talk later.bye!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails