Thursday, September 30, 2010

Untukmu Blog..

erm..this is my third entry today..hahaha..pukal punya entri bha nih orang bilang..

hurm..sebenarnya aku taktau mo cerita apa hari ini..tapi sengaja merajinkan diri untuk mengupdate blog yang semakin lama terbiar nih...blog nih macam suda dianak tirikan kesian.anduk bha..hahaha..bukan apa, banyak kekangan la klu aku mo update blog aku nih.. pertama sebab aku selalunya busy dengan assignment yang berlambak,sebab kedua pulak adalah aku takda laptop sekarang...pasal aku punya computer sekarang dengan abang aku yang duudk di kampung.. erm..tunggu la duit JPA masuk baru sa beli laptop baru ahh.. lagipun aku ih pemalas sikit kalau benda menaip-naip nih..tp aku rajinkan diri aku jugak lah hari nih..bukan pa, kalau kamu ada blog baru teda laptop baru teda internet baru kamu tau rasanya...jadi kamu sabar-sabar la seja ya..

erm...aku nda tau mau cerita pa lagi..tapi aku try my best tuk sentiasa update blog nih..aku sayang blog nih..aku nda mo deactivate blog aku macam yang aku sudah buat dengan beberapa blog aku seblum nih..so..sabar ahh blog..bukan dianak tirikan tapi teda masa tuanmu ih mo upload..ko sabar k blog..steady..

sabar itu separuh dari iman..ingat tuh blog..haha..

babye~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails